همه فایل

مرجع دانلود فایل های دانشجویی

همه فایل

مرجع دانلود فایل های دانشجویی

یافتن سریع پاسخهای آزمون نظام مهندسی نظارت عمران - پاسخ یاب

با این روش دیگر لازم نیست دقایق زیادی را صرف ورق زدن و گشتن بین صفحات کتابها و مباحث مقررات ملی ساختمان کنید شما براحتی می توانید به پاسخ صحیح مورد نظر در آزمون نظام مهندسی برسید
دسته بندی آموزشی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 13991 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 194
یافتن سریع پاسخهای آزمون نظام مهندسی نظارت عمران - پاسخ یاب

فروشنده فایل

کد کاربری 2

همانطور که می دانید آزمونهای نظام مهندسی سالی یک یا دو بار برگزار می شود و برای هر دوره تعداد بسیار زیادی از مهندسین کشور در رشته های عمران، معماری، شهرسازی، برق، مکانیک، ترافیک و نقشه برداری برای اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی به رقابت می پردازند.

جالب است بدانید علت اصلی قبول نشدن درصد قابل توجهی از این مهندسین فقط یک مورد است:

کمبود وقت

جزوه ای که پیش روی شماست به همین منظور تدوین و منتشر شده است تا مشکل کمبود وقت و در نتیجه قبول نشدن داوطلبین را برطرف کند. طریقه کارکرد این جزوه بسیار ساده و راحت است. انتظار میرود داطلبین عزیز با تمرین و تکرار کار با این جزوه، روز آزمون بتوانند براحتی از آن استفاده کنند و مطمئناً از نتیجه پایانی آزمون شگفت زده خواهند شد.

آزمون نظام مهندسی با کمترین نیاز به کتاب

از خواندن تیتر بالا تعجب نکنید! در واقع کار اصلی این جزوه این است که نیاز شما به کتابها را سر جلسه آزمون به حداقل برساند، به طوری که شما کمترین زمان را برای گشتن بین صفحات منابع آزمون از دست بدهید و بتوانید مدیریت خوبی روی زمان آزمون داشته باشید. این به معنی کمترین استفاده شما از کتابها در روز آزمون است. هرجور حساب کنیم جستجو در بین صفحات جزوه از لحاظ زمان، خیلی به صرفه تر از جستجو در بین خیل عظیمی از کتابها و متون در روز آزمون است.

کار با پاسخ یاب

طریقه کار با این جزوه بسیار ساده و آسان است بدین ترتیب که شما پس از خواندن متن سوال به موضوع سوال یا کلمات کلیدی مهم آن پی میبرید و بلافاصله در صفحات این جزوه بدنبال کلمه یا موضوع مورد نظر خواهید گشت.

پس از یافتن آیتم مورد نظر ، متن جلوی آن را خوانده و به جواب سوال خواهید رسید. به همین سادگی!

با این روش دیگر لازم نیست دقایق زیادی را صرف ورق زدن و گشتن بین صفحات کتابها و مباحث مقررات ملی کنید. شما براحتی می توانید به پاسخ صحیح مورد نظر برسید.

تمامی موضوعات مهم منابع،در این جزوه آمده است پس در صورتیکه به پاسخ صحیح نرسیدید حتماً کلمات دیگری را جستجو کرده یا به کلمات کلیدی موجود در پاسخ ها دقت نمایید.

برای مثال اگر به سوالی این چنینی برخورد کردید "ضخامت جوش گوشه در درزهای میانی چقدر است؟" می بایست کلمات ضخامت،جوش گوشه و درز را جستجو کنید. هیچ صفحه یا موضوعی در این جزوه حذف نشده است و شما با کمی جستجو در صفحات همین جزوه میتوانید به پاسخ صحیح دست پیدا کنید ، فقط مقداری صبر و تحمل لازم است.

بیشتر از ۹۰% متون منابع آزمون نظام مهندسی در این جزوه نوشته شده است در نتیجه دلیلی برای پیدا نکردن پاسخ صحیح وجود ندارد.

مهمترین تغییرات پاسخ یاب برای آزمون اسفند ۹۵ :

  • اخذ شماره استاندارد بین المللی کتاب (شابک) به شماره ۹۷۸۶۰۰۰۴۶۴۱۴۱
  • ثبت جزوه و امکان پیگیری قانون حق کپی رایت
  • بازبینی و اصلاح تمامی قسمت ها
  • افزایش ۲۰ درصدی حجم محتوایی جزوه
  • کاهش حجم جزوه با کوچکتر کردن فونت و جدول بندی ها
  • اضافه شدن فهرست مطالب در ابتدای جزوه
  • اضافه شدن حروف الفبا به صفحات جزوه
  • انتشار پاسخ یاب بصورت تکی و مجزا برای هر کتاب
  • ارائه جزوه بهمراه پاسخنامه های تشریحی دوره های قبل (رشته عمران و معماری)

قیمت جزوه ها نسبت به دوره پیش هیچ تغییری نکرده است

با دانلود فایل نمونه پاسخ یاب با این جزوات بیشتر آشنا شوید

دانلود فایل نمونه پاسخ یاب و راهنمای این جزوه

--------------------------------------

رشته عمران نظارت

191 صفحه شامل: کتاب قانون نظام مهندسی.کتاب راهنمای جوش.کتاب گوبرداری و سازه های نگهبان(حمیدرضا اشرفی،ویرایش دوم 1395), آیین نامه 2800 ویرایش چهارم و.مباحث 2٫5٫6٫7٫8٫9٫10٫11٫12٫21٫22

+هدیه رایگان: پاسخنامه تشریحی 5 دوره اخیر عمران نظارت خرداد و آبان93 ، مرداد و بهمن94 و شهریور95



پروژه بررسی سیر تحول در شهر های جدید

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: پروژه بررسی سیر تحول در شهرهای جدید
دسته: عمران
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 133
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
 شهرهای جدید در نظامهای اجتماعی – اقتصادی جهان و با توجه به تحولات نظریه ای بسیار دگرگون شده اند هنوز تعریف جامعی برای شهرهای جدید ارائه نشده است اما می توان تعاریف زیر را برای آنها پذیرفت :
1)شهرهای جدید ، اجتماعهای برنامه ریزی شده ای است که در پاسخ به اهداف از پیش تعیین شده ایجاد می شود 
2)ایجاد شهر جدید عملی ارادی است که فرض را بر وجود یک  منبع قدرت یا سازمانی می گذارد که تأمین کننده مکان ومنابع برای توسعه شهر و اعمال کنترل مداوم بر آن است تا شهر به اندازه با دوامی برسد .
3)شهر جدید‌، اجتماعی خود اتکاست باجمعیت و مساحت مشخص ، فاصله ای معین از مادرشهر ، برنامه ریزی از پیش تعین شده ، اهداف معین و همچنین برخوردار از تمام تسهیلات لازم برای یک محیط مستقل
 معمولاًشهرهای جدید برای تمرکز زدایی کالبدی ، اقتصادی و اجتماعی در ناحیه شهری شهرهای بزرگ طراحی می شوند تا با وجود جاذبة نزدیکی به شهرهای بزرگ ، جمعیت تشویق به خروج از مادرشهر شوند تا اسکان به همراه اجرای برنامه های توسعه اقتصادی – اجتماعی فراهم آید ، بدین ترتیب جذب سرریزهای  جمعیتی ، ساماندهی فضایی مادر شهر و ناحیه شهری ،  بهبود وضعیت محیط کار ، زندگی سالم و اجتماعی کامل میسر می شود . در واقع مفهوم شهر جدید مفهوم اجزای یک شهر در یک ارتباط ارگانیک با یکدیگر است .

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

مقاله ترجمه شده ارزیابی خطر زلزله برای لوله های نفت و گازقابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

مقاله ترجمه شده ارزیابی خطر زلزله برای لوله های نفت و گازقابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی
دسته بندی نفت و پتروشیمی
بازدید ها 17
فرمت فایل doc
حجم فایل 119 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20
مقاله ترجمه شده ارزیابی خطر زلزله برای لوله های نفت و گازقابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

فروشنده فایل

کد کاربری 4558
کاربر

مقاله ترجمه شده ارزیابی خطر زلزله برای لوله های نفت و گازقابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

چکیده

سیستم های خط لوله ی دفن شده به صورت یک بخش کلیدی از زیر ساخت های تاسیسات جهانی می باشد، و هر گونه اختلال قابل توجه در عملکرد این سیستم ها اغلب خود را به شکل تاثیرات نامطلوب در کسب و کار منطقه ای، اقتصادی و یا شرایط زندگی شهروندان نشان می دهد. این فصل مسائل مربوط به ارزیابی خطرات زمین لرزه بر خطوط لوله انتقال گاز طبیعی یا هیدروکربن های مایع و خطوط لوله ای که بخشی از سیستم توزیع گاز در یک منطقه می باشد را مورد بحث قرار می دهد. منابع خاصی با توجه به فلسفه، روش ها و فن آوری اتخاذ شده در طراحی و عملیات خط لوله برای حداقل رساندن خطرات آسیب رسیدن به خط لوله در طول زمین لرزه ارائه شده است.

واژه های کلیدی: خط لوله، خطر، اثر تقابل خاک-لوله، هدف عملکرد.

1-25 مقدمه

ماهیت خطرات لرزه ای پیش بینی شده، یک نکته کلیدی در ارزیابی عملکرد خط لوله تحت شرایط بارگذاری لرزه ای می باشد. بررسی عملکرد سیستم های خط لوله تحت چنین خطراتی معمولاً با استفاده از معادلات بر اساس فرضیات ساده سازی یا تکنیک های مدل سازی عددی پیچیده به صورت دستورالعمل های شرح داده شده که به عقب به اوایل 1980 و بیشتر به روز رسانی های اخیر برمی گردد.

این فصل مسائل مربوط به ارزیابی خطرات زمین لرزه بر خطوط لوله ارائه کننده نقطه به نقطه انتقال گاز طبیعی یا هیدروکربن های مایع و خطوط لوله اصلی توزیع که بخشی از سیستم توزیع گاز در یک منطقه یا جامعه محلی می باشد را مورد بحث قرار می دهد. هیدروکربن های مایع شامل انواع چیزها: نفت خام، محصولات باز تولید مثل بنزین، سوخت دیزل، سوخت جت، روان کننده نفت، و گازهای مایع مانند پروپان می باشد. برای سادگی، خطوط لوله هیدروکربن را در این بحث خط لوله نفت خواهیم نامید. دامنه ی این بحث شامل خط لوله بدون تاسیساتی از قبیل حوزه های حفاری خشکی، سکوهای دور از خشکی، پالایشگاهها، یا تاسیسات توزیع اصلی نمیباشد. همچنین شامل خطوط لوله کوچکتر گنجانده شده در سیستم توزیع شهری، که معمولا در فشار های پایین کار می کنند و با موادی جدا از فولاد ساخته شده اند؛ شامل نمی شود. این دامنه شبیه به تعریفی برای هیدروکربن های مایع و سایر خط لوله ها در ASME B31.8 است؛با این تفاوت که گسترش با اولین اتصال خط لوله در مرکز دامنه ASME B31.8 می باشد.

2-25 هدف از انجام ارزیابی یک ریسک

ریسک به طور رسمی به عنوان چیزی از احتمال اتفاق یک رویداد و عواقب ناشی از آن رویداد تعریف می شود. این تعریف نشان می دهد که ریسک به صورت کمی بیان شده است. برای مثال، یک فرصت 10 درصدی در سال از یک رویداد که سبب مرگ یک شخص می شود یک ریسک 0.1 مردن در سال دارد. در این زمینه در این فصل، تمایز بین ارزیابی ریسک و مدیریت ریسک در نظر گرفته شده که به طور معمول به صنعت خط لوله نفت و گاز، مدیریت یکپارچگی اشاره دارد. واژه ارزیابی ریسک برآورد کمی از هر دو پتانسیل آسیب و عواقب آن انجام می دهد. مبنایی برای تعیین ارزش کمی ریسک به طور معمول بسیار وابسته به توضیحات کیفی می باشد که می تواند به مقادیر عددی تبدیل شود. برای مثال، احتمال بروز زمین لرزه دامنه انتقال مورد نیاز را به علت شکست خط لوله شتاب زمینی حداکثر 0.4g ممکن است به صورت پایین، متوسط یا بالا رتبه بندی کرده و سپس مقادیر عددی از 5%، %50 و %85 برای استفاده در محاسبه ریسک اختصاص میدهد.


مقاله ترجمه شده طراحی و کاربرد هنر الگوی فرکتال در طراحی مدقابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

مقاله ترجمه شده طراحی و کاربرد هنر الگوی فرکتال در طراحی مدقابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی
دسته بندی عمومی
بازدید ها 14
فرمت فایل doc
حجم فایل 1451 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 12
مقاله ترجمه شده طراحی و کاربرد هنر الگوی فرکتال در طراحی مدقابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

فروشنده فایل

کد کاربری 4558
کاربر

مقاله ترجمه شده طراحی و کاربرد هنر الگوی فرکتال در طراحی مدقابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

چکیده

هنر الگوی فرکتال اتحاد کامل هنر و علم می باشد. این مقاله عمدتا به بررسی کاربرد ویژه هنری می باشد که شامل زیبایی و مفید بودن در هنر بصری مدرن- طراحی مد- می باشد. چندین جنبه مثل پارچه، رنگ، جنس و الگو در طراحی مد به ترتیب در تلاش برای حمایت از نظریه و تکنولوژی بالغ تحلیل شده است که طراحی و هنر الگوی فرکتال را ترکیب کرده و به همین منظور هنر الگوی فرکتال در طراحی مد به طور خاص و دقیق اعمال می شود.

ا-مقدمه

هنر الگوی فرکتال شامل الگوی فرکتال در موسیقی و به طور عمده در هنر میباشد. پس از اشاره به الگوی فرکتال-بصری در هنر، فضای جدیدی از ایجاد هنرمندانه نوعی از هنر بصری را گسترش می دهد. علم و هنر در هنر الگوی فرکتال نفوذ کرده است. این همچین تعریفی دارد: هنر الگوی فرکتال، با توجه به اصل غیر خطی بودن، الگو و انیمیشن را با آزمون صحنه و لباس و مفهوم علمی توسط پردازش داده برخی کامپیوترها به منظور نشان دادن، بازی کردن، و شرکت در نمایشگاه برای مخاطبان توسط روش اجرا شده تولید می شود. هنر با طراحی مد بر روی سطحی تلفیق می شود که طراحی مد نه تنها به صورت هنر بصری سنتی عمل میکند بلکه نقش پیشرفته ی بسیار صمیمی و پذیرا برای ما در مفهوم هنر ایفا می کند. علاوه بر این، طراحی مد بهترین بخش ایده آل با هنر الگوی فرکتال و بهترین شکل هماهنگی تحت توسعه آن می باشد.

2- کاربرد هنر الگوی فرکتال در پارچه ی لباس

پارچه ی لباس از اهمیت بالایی برخوردار بوده و بخش اساس طراحی مد می باشد. پارچه ی لباس.....شده هنر الگوی فرکتال توسط سه روش طراحی شده است: پرینتر جوهر افشان دیجیتال مبتنی بر تکنولوژی سطح بالا، تکنولوژی نساجی پیشرفته، و تکنولوژی استنسیل بر اساس اصل هندسه «الگوی فرکتال».

الف)تکنولوژی پرینتر جوهر افشان دیجیتال

این همچنین مهارت پرینت جوهرافشان نامیده می شود و در سالهای اخیر در خارج از کشور توسعه یافته است. مهارت پرینت در ساتن ابریشم به راحتی در تزیین کردن خوب پارچه استفاده می شود، برای مثال، طرح شکل 1 «بار الگوی فرکتال» به وسیله Wang Juehong طراحی شده است. بر اساس مهارت های پیشرفته، پارچه لباس با هنر الگوی فرکتال برخی مشخصه دارد: پیچیدگی و دقت الگوها به وضوح در شکل ظاهری آماده ساخت آشکار شده است، آنچه که بیشتر، ماهیت و تاثیرات تن سایه پاستل، همه کاره، روشن، درشت، تن رنگ قابل توجه، جذابیت رنگ، درجه بندی غنی و روشن، و زیبایی فعال مطابقت الگو با ویژگی های الگوی فرکتال را ارائه می دهد؛ نگاه هماهنگ آگاهی جاری و هنری را به طور چشم گیری نشان می دهد. پارچه لباس با الگوی فرکتال چروک خورده و باز هم خالص شده و دوباره مد، هماهنگی و تازه ساختن را نشان می دهد.


مقاله ترجمه شده مکانیزم شکست بتن قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

مقاله ترجمه شده مکانیزم شکست بتن قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی
دسته بندی عمران
بازدید ها 8
فرمت فایل doc
حجم فایل 169 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13
مقاله ترجمه شده مکانیزم شکست بتن قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

فروشنده فایل

کد کاربری 4558
کاربر

مقاله ترجمه شده مکانیزم شکست بتن قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

مکانیزم شکست بتن

1-7- مقدمه

بر طبق منحنی تنش-کرنش کششی، مواد می توانند به مواد شکننده، مواد شبه شکننده و شکل پذیر تقسیم می شوند(در شکل 10-1 می بینیم). همانطور که در شکل 1-10a دیدم، مواد شکننده زمانی که تنش به حد ماکسیمم خود می رسد؛ به طور ناگهانی می شکند؛ همانطور که در شکل 1-10b دیدم،مواد شبه شکننده می توانند یک رفتار نرم شدگی کرنشی نشان دهد؛ به عنوان مثال، کاهش تنش با افزایش فشار؛ اگر کنترل بارگزاری مناسبی انجام گیرد. همانطور که در شکل 1-10c نشان داده شد؛ مواد شکل پذیر، قبل از شکست یک سطح مسطح پلاستیکی بلند نشان می دهد. شیشه یک ماده شکننده معمول می باشد، بتن یک ماده شبه شکننده است و فولاد کم کربن در دمای نرمال یک ماده شکل پذیر می باشد. شکستگی به عنوان یک حالت شکست شکننده رخ می دهد. مکانیزم شکست مطالعه ای از تنش و زمینه جابجایی در مواد در منطقه اطراف نوک شکاف می باشد. مدت طولانی است که می دانیم که منابع زیادی از ریز ترک درون یک ماده سیمانی مانند بتن وجود دارد. این نشان می دهد که هر دو رفتار تنش-کرنش و حالت شکست خمیر سیمان و بتن توسط فرایندی انتشار ریز ترک اداره می شود. بنابراین؛ شکست بتن تحت بارگذاری رابطه نزدیکی با ترک خوردگی و ازدیاد آن دارد. از این رو، مکانیزم های شکست به طور عادی با بتن منطبق است. برای درک طبیعت رفتار بتن، ضروری است که مکانیزم شکست آن را بفهمیم. قبل از بحث در مورد مکانیزم شکست بتن، لازم است برخی از مفاهیم اولیه مکانیزم شکست را به اختصار بررسی کنیم.

1-1-7- تاریخچه مکانیزم های شکست

در انقلاب صنعتی در اروپا در قرن 19 استفاده از مواد، به خصوص فلزات گسترش یافت. استفاده زیاد از فلزات، باعث خساراتی می شود که شامل محورهای شکسته شده یا چرخ های قطارها، انفجار دیگ های بخار، و زنجیرهای پل های معلق می باشد. بیشتر این خسارات ناشی از شکستگی قطعات فلزی می باشد. مشخص است که شکست ها اغلب تحت شرایط تنش پایین رخ می دهد که غیر منتظره می باشد. این تصادفات توجه زیادی را به خود جلب کرده و تحقیقات گسترده ای در این باره آغاز شده است. تحقیقات نشان داد که شکاف های موجود در این مواد باعث تنش بیشتر می شود که به طور عمده برای چنین حوادثی بودند. برای توضیح دادن این، به ما اجازه دهید نگاهی به تنش منسجم تئوری داشته باشیم.