همه فایل

مرجع دانلود فایل های دانشجویی

همه فایل

مرجع دانلود فایل های دانشجویی

ترجمه مقاله سیستم اتوماسیون خانگی مقیاس پذیر و مبتنی بر سرویس ابری

عنوان انگلیسی مقاله: A cloud based and Android supported scalable home automation system
عنوان فارسی مقاله: یک سیستم اتوماسیون خانگی مقیاس پذیر و مبتنی بر سرویس ابری، با قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل اندروید
سال انتشار : 2014
دسته: فناوری اطلاعات - کامپیوتر - مهندسی الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 37
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
     در این مقاله قصد داریم یک سیستم اتوماسیون خانگی مبتنی بر اندروید را ارائه دهیم که به چندین کاربر اجازه ی کنترل  تقاضا ها را به وسیله ی یک اپلیکیشن اندرویدی و از طریق بستر وب فراهم  میسازد. این سیستم از سه مؤلفه ی سخت افزاری تشکیل شده است: یک دستگاه محلی به منظور انتقال سیگنال ها به متقاضیان خانگی، یک وب سرور برای ذخیره ی رکورد های مشتری و سرویس های پشتیبانی از سایر مؤلفه ها و یک دستگاه اسمارت فون که اپلیکیشن اندرویدی را اجرا میکند. پلت فرم های ابری توزیع شده و سرویس های گوگل  نیز به منظور پشتیبانی از مبادله ی پیام در بین  مؤلفه ها بکار گرفته میشود. پیاده سازی اصلی این سیستم پیشنهادی ، بر مبنای معیار  هایی که پس از تحلیل نیاز مندی ها برای یک سیستم اتوماسیون خانگی بدست آمده است  نیز مشخص شده است. در این مقاله، نتایج مربوط به پژوهش هایی که صرف نظر از مشخصه های سیستم اتوماسیون خانگی صورت پذیرفته است نیز ارائه شده و نتایج ارزیابی مربوط به تست های آزمایشی نیز بر روی سیستم پیشنهادی در حال اجرا بکار گرفته شده است.
واژگان کلیدی: سیستم اتوماسیون خانگی، ابر، پلت فرم ابری گوگل، مبادله ی پیام ابری در گوگل، اندروید

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله واکنش سرمایه گذار به مدیریت سود

عنوان انگلیسی مقاله: Investor reaction to earnings management
عنوان فارسی مقاله: واکنش سرمایه گذار به مدیریت سود
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 27
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف – هدف مقاله حاضر پژوهش این مسئله است که آیا مدیریت سود متجاوز از حد آستانه با قیمت گذاری نادرست بازار ارتباط دارد یا خیر. 
طرح/ روش/ شیوه- مقاله حاضر سطح اقلام تعهدی جاری اختیاری (DCA) را به عنوان پروکسی برای کیفیت سود بررسی می کند. در سطح عملیاتی، آستانه مدیریت سود، به صورت میانگین DCA تعریف شده و این گونه فرض شده است که شرکت های مدیریت شده در سطح بالا ( درآمد رو به کاهش و رو به افزایش) اطلاعات سودی با کیفیت پائین تولید می کنند. در این راستا این گونه تصور شده است که چنین مدیریتی می تواند منجر به خطاهای قیمت گذاری نادرست سرمایه گذارانی گردد که در مورد کیفیت پائین تر سود، تعدیل های نادرستی اعمال می کنند. 
یافته ها- مدارک بدست آمده نشان می دهد سرمایه گذاران ادراکات کلیشه ای نسبت به مدیریت سود دارند. سرمایه گذاران شرکت هایی با درآمد رو به کاهش به خاطر خوشبینی تحلیل گر ، تعدیل را در حد کم انجام می دهند، در حالیکه سرمایه گذاران شرکت هایی با درآمد رو به افزایش میل به تعدیل زیاد دارند. به علاوه، سرمایه گذاران هر دو تیپ شرکت مدیریت شده در سطح بالا، به خاطر مدیریت سود دست به تعدیل کم می زنند. این قبیل ویژگیها و شاخصه های سرمایه گذار سبب حرکت تدریجی رو به بالای بازده های غیر عادی تجمعی (CAR) پس از اعلان سود برای شرکت هایی با درآمد رو به کاهش و حرکت رو به پائین برای شرکت هایی با درآمد رو به بالا می شود. 
مبانی عملی- یافته های بدست آمده قویاً نشان می دهند که در تاریخ اعلان سود برای اوراق بهاداری با درآمد رو به کاهش (PI) ورو به افزایش (P5) قیمت گذاری نادرست معناداری وجود دارد و این قیمت گذاری نادرست در کوتاه مدت پابرجا می باشد. بنابراین سرمایه گذاران می توانند با داشتن سمت وموقعیت طولانی مدت در P1 و سمت و موقعیت کوتاه در P5 از قیمت گذاری نادرست استفاده کنند.
ابتکار/ ارزش- مطالعات قبل از موارد افراطی از مدیریت سود تمرکز می کنند که تابع اجرای کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) می باشند. در مقایسه با این مطالعات، مقاله حاضر بر واکنش بازار به مدیریت سودتاکید می کند که می تواند(نمی تواند) منجر به اعمال اجرایی SEC گردد.
واژگان کلیدی: سود سازمانی، سرمایه گذاران، سیستم (سامانه) بازار


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله طراحی و تست زمان واقعی یک کنترل کننده برای سیستم ریز شبکه

عنوان انگلیسی مقاله: Design, Analysis, and Real-Time Testing of a Controller for Multibus Microgrid System
عنوان فارسی مقاله: طراحی ، تجزیه و تحلیل و تست زمان واقعی یک کنترل کننده برای سیستم ریز شبکه چند ورودی
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 34
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله بر روی طراحی و تجزیه و تحلیل یک کنترل کننده برای سیستم میکرو چند ورودی متمرکز شده است. کنترل کننده پیشنهادی قابل استفاده با هر مولد توزیعی یا سیستم (DG) در زیر شبکه شامل ولتاژ داخلی و حلقه های جریان درتنظیم اینورتر رابط شبکه سه فاز می باشد.
همچنین بررسی توان خروجی حلقه های کنترل برای کنترل توان اکتیو و راکتیو جهت سهولت به اشتراک گذاری توان بین مولدهای توزیع متوازی (DG) هنگامی که یک خطا در زیر شبکه رخ می دهد امری ضروری می باشد. کنترلر همچنین شامل الگوریتم های همزمان سازی برای تضمین اتصال مجدد هموار و ایمن از زیرشبکه ها و شبکه های همگانی مانند شبکه برق با پاک سازی خطا می باشد.
با اجرای کنترلر یکپارچه، سیستم زیر میکرو چند ورودی قادر خواهد بود که بین اثر جزیره ای (محدود شدن گسیل از کاتد لامپ الکترونی به مناطق کوچک خاصی از کاتد در شرایطی که ولتاژ شبکه کمتر از مقدار معینی باشد را اثر جزیره ای (island effects) گویند و حالت اتصال به شبکه بدون اخلال دربارهای بحرانی متصل به آن سوئیچ برقرار کند. عملکرد این کنترلر در شبیه سازی با استفاده از یک شبیه ساز دیجیتال زمان – طبیعی یا همان نرم افزار RTOS و بطور تجربی با استفاده ازیک نمونه آزمایشگاهی مقیاس بندی شده ، انجام شده است.
واژه های کلیدی : 
سیستم تولید گسترده (DG) ، شبیه سازی تجهیزات in-The-loop زیر شبکه عملکرد و بهره برداری ، موازی، کنترل جریان برق

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله اصول اخلاق پزشکی برای دانشجویان رادیولوژی

عنوان انگلیسی مقاله: Medical ethics for radiology student
عنوان فارسی مقاله: اصول اخلاق پزشکی برای دانشجویان رادیولوژی
بخش: اخلاق پزشکی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 6
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد
_______________________________________
چکیده ترجمه:
دستورالعمل ها در اصول اخلاقی پزشکی به عنوان بخشی از برنامه آموزشی در مورد برنامه های رادیوگرافی برای چندین سال بوده است، با این وجود به نظر می رسد که بسیاری از استادان اطمینان ندارند که چگونه به برنامه ریزی دوره های آموزشی علم اخلاق پرداخته و چگونه این اصول اخلاق را اموزش دهند. مریبان می بایست محتوای آن را به صورت قابل درک و مفید ارائه داده و اهداف نهایی را برای کمک به رایولوگراف ها ی متخصص برای حرفه ای شدن در زمینه تصمیم گیری های اصول اخلاقی در حالی که پایبند به ضوابط اخلاقی ASRT می باشند، منتقل سازند.
برای برنامه ریزی و آموزش دوره های مربوط به اصول اخلاقی، مدرّس می بایست به طور دقیقی به بررسی این مورد بپردازند که چه مواردی می بایست به دانشجویان انتقال یابد. بسیاری ممکن است در ابتدا این مورد را درک کنند که دوره های آموزشی مربوط به اصول اخلاقی می بایست به دانشجویان کمک کند تا توجه خود را در این زمینه بیشتر کرده و کمکی به نگرش متخصصان در امر بهداشت می کند. استیو این مورد را بیان می کند که بسیاری از مدرسان تاکیدی بر روی مهارت، که این امکان را به دانشجو می دهد که به متخصصانی تبدیل شوند که حساسیتی را در امور مربوط به بیمار داشته باشند، ندارند. استیو همچنین بر این عقیده می باشد که مسئولیت استادان این می باشد تا دانشجویان را در ارتباط با جنبه های تکنیکی و مراقبتی برای تبدیل شدن به متخصص در رشته های مربوطه آماده کنند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله مکانیسم کنترل سطح دسترسی به سیستم های ثبت سلامت الکترونیک

عنوان انگلیسی مقاله: An Experimental Evaluation for a new Column to level Access Control Mechanism for Electronic Health Record Systems
عنوان فارسی مقاله: ارزیابی تجربی در مورد مبانی جدید مکانیسم کنترل سطح دسترسی به سیستم های ثبت سلامت الکترونیک
بخش: اخلاق پزشکی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد
_______________________________________
چکیده ترجمه:
با توجه به این حقیقت که ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی همانند بخش سلامت گوگل و بخش بهداشت شرکت مایکروسافت سازگار با قانون پاسخگویی و انتقال بیمه بهداشت ایالات متحده (HIPAA) می باشد، حریم خصوصی بیماران همچنان در خطر می باشد. نیاز به وجود استراتژی برای تامین امنیت حریم خصوصی بیمار زمانی که به تبادل سوابق بهداشتی بین نهادهای مختلف در اینترنت می پردازیم، می باشد. چندین طرح محرمانه و مکانیسم های کنترل دسترسی برای حمایت بکارگیری این روش ها، صاحبان داده قادر به کنترل و حمایت از افشای خصوصیات سوابق سلامت مهم افراد نمی باشند. این موارد، نیاز برای تطبیق با مکانیسم امن برای محافظت از اطلاعات فردی در برای افشای غیرمجاز آن، افزایش می دهد. ما مکانیسم کنترل دسترسی در سطج جدید که بر مبنای زیرشاخه هایی می باشد، مطرح می کنیم، که این امکان را به صاحبان داده می دهد تا کنترل بیشتری در مورد دسترسی به این داده ها در سطح مبنا داشته باشند. همچنین مکانیسم جدیدی را برای کاهش تعداد داده های کلیدی که در دست هر کاربر در سیستم می باشد، مطرح می کنیم. بنابراین، تعداد موارد کلیدی که توسط صاحبان داده نگهداری می شود نیز کاهش می یابد. نتایج تجربی نشان می دهد که طرح های ما اطمینانی را در مورد دسترس پذیری سیستم ایجاد کرده و به این ترتیب در دنیای واقعی نیز کاربرد دارد. 


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید